Okul ve Eğitim

Merhaba arkadaşlar ülkemizde 2003-2004 yılından itibaren ilk öğretim ve orta öğretim ders kitapları devlet tarafından ücretsiz olarak dağıtılmaya başlandı. Bu hem devlet için hemde millet için çok güzel bir uygulama oldu. devletimiz  bu atmış olduğu adımda eğitime ne kadar önem verdiğini ortaya koydu. fakat bu geçmiş olduğumuz bir kaç yıl içerisinde birşey çok dikkatimi çekti devletimiz yine okul zamanı kitapları alıyor millî eğitim bakanlığı aracılığı ile okullara dağıtıyor okullarda çocuklara buraya kadar herşey çok iyi devlet yaptığı işten veliler kurtulduğu masraftan çok memnun. İşin enteresan kısmı okulun ikinci haftası başlıyor çocuk elinde bir zarf ile eve geliyor zarfı açıp okuyorsun  aynen şu yazıyor sayın veliler şu kırtasiye den şu ders kitaplarını alın. Hayda e devlet kitap dağıttı onlar ne olacak. Onlar çocukların eğitimi için yetersiz. (Çok afedersiniz) ULAN hoca madem bu kitaplar yetersiz neden milli eğitim bakanlığı ile iletişime geçmiyorsunuz çocuklara kapağını bile açtırmayacagınız kitaplara niye devlete milyonlarca lira masraf yaptırıyorsunuz. Neyse veliler bu ilk kitap isteğini ısrar etmeden alıyor. İşin espirisi ise bundan sonra başlıyor artık iki ayda bir ders kitabı isteniyor ne hikmetse bu kitaplar hep aynı kırtasiye de oluyor saygılarımla iyi günler.
 
                                                         

Yorumlar